Alexandria Institute
Methoni, South West Peloponnese, Methoni, Greece, Greece
Alexandria Institute
リスニング, 話す, 発音, 読書, 書き込み, 語彙, 文法 そして 活動
You can choose from the following class times:
クラスのスケジュールは空き状況とシーズンによって変更することがあります。
Are you tired of learning only grammar rules and vocabulary lists? Is it difficult to communicate and express yourself in Greek?
The Greek conversation course workshop is ideal for you! It focuses on what is most important: Communication and speaking in Greek. You will improve your speaking and communication skills in daily life situations and in a variety of topics of your interest: Greek culture, history, art, social issues and many more. In this way you will interact more efficiently with your Greek friends and relatives and be able to express more clearly your thoughts or your ideas and understand others.
Join one of the three levels we offer according to your current knowledge of Greek:Pre-intermediate, Intermediate, and advanced levels.
This workshop will be held in the public school of Methoni. Classes take place from 18 - 26 of August. Each level is 16 hours in total, divided into 8 days of lessons, 2 hours per day, from 09:00 to 11:00 or from 11:15 to 13:15.
平均 | 学生4人 |
最大 | 学生8人 |
年齢範囲 | 18歳以上 |
平均 | 35歳 |
Alexandria Instituteはピュロス近郊にありギリシャでも最も人気のある学校です。 この学校はあなたのような海外から来る生徒にギリシャ語を教えることを専門としています。 このクラスは他の学校に比べてとても小さな規模です。 ここは親切な先生やスタッフがいて、あなたがピュロス.にいる間、とてもよく世話をしてくださいます。
Alexandria Instituteは期間、コース、レベルに分かれ、それぞれいろんな国籍や年齢の人が入れ混ざっています。 その年の学生の平均年齢は35歳です。
この学校は祝祭日にクラスを開講しません。この祝祭日のために補習授業は行いませんので、それに応じて開始日をお選びください。
私共は学生に代わってビザ申請を行うことはできません。しかし学校側がビザ申請に必要な書類をすべて提供してくださいます。
あなたの受諾レターがあなたのご自宅に無料の普通郵便で送られてきます。
Please note that we do not book flights for our students. If you are researching airfare costs, we recommend using Kayak.com, a search engine that lets you compare flight options from your home country to ピュロス based on your budget, schedule and preferences.
安心して留学できるLanguage Internationalの国際医療・携行品損害保険の保証内容。あなたが私共を通してコースの予約をするとき、医療面や携行品損害もカバーしてくれる国際保険に加入することができます。ご登録の際に前もって保険を予約しなければなりません。
Alexandria Institute